خرید عمده لوازم سوارکاری

هوسپا یکی از بهترین فروشگاه های لوازم سوارکاری در ایران❤️

فرم خرید لوازم سوارکاری عمده

سوالات متداول

برای دریافت قیمت با ما تماس بگیرید تا لیست قیمت برای شما ارسال شود.
خیر، قیمت با توجه به تعداد درخواستی شما تعیین می شود هر چه تعداد شما بیشتر باشد قیمت کمتر می شود.
در حال حاضر فقط نقدی می باشد.
بله، در این مورد باید تماس بگیرید و تعداد خرید مدنظرتان را به ما اطلاع دهید.
محصولاتی که تنوع سایز یا طرح دارند می توان فقط از یک تنوع آن خرید کرد ؟
خیر، تمام فرایند خرید از راه دور می باشد و نیاز نیست شما حضورا تشریف بیارید.

خرید عمده لوازم سوارکاری

فهرست مطالب

پخش و فروش عمده لوازم سوارکاری ویژه همکاران و باشگاه داران

خرید عمده لوازم سوارکاری

با توجه به رو به رشد بودن صنعت اسب در ایران و علاقه مند شدن مردم به اسب سواری وجود داشتن فروشندگان لوازم سوارکاری یکی از مهمترین نیاز های این صنعت است. خرید و فروش عمده لوازم اسب سواری به دلیل بالا بودن تعداد تنوع، کیفیت و قیمت های مختلف کار دشواری است. فروشگاه اینترنتی لوازم سوارکاری هوسپا با توجه به داشتن کارگاه های تولیدی لوازم سوارکاری و ارتباطات کلان با واردکنندگان لوازم سوارکاری، عمده فروشی تجهیزات سوارکاری را آغاز کرده است. از مزایا خرید عمده لوازم سوارکاری از هوسپا میتوان قیمت پایین، ارسال سریع، تنوع محصولات و انواع کیفیت اشاره کرد.پس قیمت عمده لوازم اسب سواری را از هوسپا بگیرید .

از کجا عمده لوازم سوارکاری بخریم ؟

فروش کالا به خرده فروشان، توزیع کنندگان و هر شخص دیگری که میخواهد کالاها را به فروش برساند، عمده فروشی نامیده می شود. در مورد لوازم سوارکاری، عمده لوازم سوارکاری به معنای خرید لوازم اسب سواری به صورت عمده از واردکننده یا توزیعکننده عمده تجهیزات سوارکاری است. در ادامه به این مسئله که از کجا لوازم اسب سواری عمده بخریم می پردازیم.
اگر فروشنده لوازم سوارکاری هستید یا قصد دارید فروشگاه بزنید حتما با سوال از کجا عمده لوازم سوارکاری بخریم مواجه شدید!

 

پخش عمده لوازم سوارکاری

عمده فروش وسایل اسب سواری به چند دسته تقسیم می شوند که دسته اول کسانی هستند که خودشان واردکننده هستند اما همه ی لوازم سوارکاری را ندارند و شما باید همه ی وارد کنندگان را بشناسید و تعداد بالای 500 تا از هر کدام خرید کنید دسته دوم تولید کنندگان هستند که مانند دسته قبلی تمام وسایل را ندارند و دسته سوم که هوسپا جزو آنهاست فروشندگان عمده ای هستند که هم خودشان وارکننده و تولید کننده هستند و همچنین با ارتباطاتی بزرگی که دارند همه ی تجهیزات سوارکاری را دارا می باشند و شما میتوانید سفارشات خود را در هر تعداد که می باشد به ما بسپارید.

تولیدی لوازم سوارکاری

تولیدی لوازم اسب سواری شامل تولید انواع لوازم مورد نیاز برای اسب و همچنین لوازم مورد نیاز برای سوارکاران می باشد . برخی از مثالهای لوازم اسب عبارتاند از: زین، کله گیر، رکاب و … ، لوازم سوارکار مانند کلاه، کفش، گتر و …. . هوسپا با دارابودن ارتباطات بین تولیدکنندگان وهمچنین داشتن کارگاه های تولیدی لوازم سوارکاری مختلف، خرید را برای شما آسان تر کرده است. از همین رو تولید کردن همه ی این لوازم بخاطر تنوع، کیفیت و قیمت کار دشواریست به همین دلیل هوسپا خرید را برای شما فروشندگان لوازم سوارکاری راحت کرده تا همه ی این لوازم را به قیمت عمده و کیفیت مطلوب خریداری کنید.

عمده فروشی لوازم اسب سواری

وارد کننده لوازم سوارکاری

اغلب وارد کنندگان لوازم سوارکاری محصولات خود را به صورت تعداد خیلی بالا عرضه می کنند مثال بیش از 1000عدد از یک محصول، که این جور خرید با این تعداد برای خرده فروشان یا کسانی که میخواهند تازه به این کار ورود کنند به صرفه نیست به همین جهت هوسپا برای سهولت در خرید عمده لوازم سوارکاری از واردکنندگان، خودش اجناس را در تعداد بالا تهیه و همچنین وارد می نمیاد وبا قیمت و شرایط عالی به فروشندگان عرضه میکند.

لوازم مختلف در پخش عمده لوازم سوارکاری

تنوع در لوازم سوارکاری زیاد است که در ادامه به لیست پخش عمده لوازم
اسب و سوارکاری می پردازیم .

لیست پخش عمده لوازم اسب

لیست عمده محصولات اسب
کله گیرطناب دستگردان
قشوبرس بدن
طناب لنژبرس یال ودم
دهنه هاسر کله گیر دستجلو
تعلیمیبانداژ و تاندون بند
پد و عرق گیررو گوشی
رکاب و بند رکابتنگ زین
زین هاانواع جل
آبگیر شستشوسم پاک کن

لیست پخش عمده لوازم سوارکار

لیست عمده محصولات سوارکار
کلاه سوارکارینیم بوت سوارکاری
گتر سوارکاریچکمه سوارکاری
مهمیزشلاق سوارکاری
شلوار سوارکاریکت سوارکاری

برای دریافت قیمت عمده لوازم اسب و سوارکاری با تماس بگیرید یا در ادامه، فرم تماس را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

پخش عمده لوازم اسب سواری؛هوسپا

اگر به دنبال یک شریک قابل اعتماد در زمینه تامین لوازم سوارکاری هستید، فروشگاه لوازم سوارکاری هوسپا با بیش از 2سال تجربه در این صنعت، بهترین گزینه برای شماست. این فروشگاه علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، خدمات قبل و بعد از فروش حرفهای و با کیفیتی را نیز برای مشتریان خود فراهم میکند .با تامین عمده تجهیزات سوارکاری از فروشگاه هوسپا، شما میتوانید به راحتی و با قیمت مناسب، تمامی لوازم مورد نیاز خود را به دست آورید .در کل، با تکیه بر تخصص و تجربه گسترده تیم ما، میتوانیم به شما تضمین کنیم که با خرید از فروشگاه لوازم سوارکاری هوسپا، از بهترین تجربه خرید عمده لوازم سوارکاری بهرهمند خواهید شد، همچنین تضمین میکنیم که محصولات ما از بهترین کیفیت و قیمت روز برخوردا هستند و شما میتوانید حاشیه سود خوبی روی آنها داشته باشید .پس همین الان با اطمینان با فروشگاه لوازم سوارکاری هوسپا تماس بگیرید و از تخصص و تجربه ما در پخش عمده لوازم اسب سواری بهره ببرید.

فروش عمده وسایل سوارکاری به همه ی استان ها

فروشگاه لوازم سوارکاری هوسپا با داشتن شبکه های ارسال مجهز و با تجربه، امکان ارسال سریع و امن لوازم سوارکاری عمده به تمامی استان های کشوراز جمله تهران، اصفهان، شیراز، مرکزی، گلستان، البرز، خوزستان، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، کرمان، یزد و … فراهم کرده است.