خانه > سوالات متداول

ورود و ثبت نام

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید.

در وب سایت می توانید روی آیکن “حساب کاربری” در بالا سمت چپ سربرگ کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید(کد فعال سازی برایتان پیامک می شود). بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

پس وارد شدن به حساب کاربری از منو حساب کاربری روی گزینه «اطلاعات حساب» کلیک کنید، سپس می توانید مشخصات خود را ویرایش و ذخیره کنید.

پس از تحویل سفارش خود از قسمت حساب کاربری» لیست سفارشات» از گزینه های سمت چپ می توانید اقدام به پرینت فاکتور نمایید

روند ثبت سفارش

هوسپا برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت شماره سفارش، این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.

 
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
 
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم  پویا (از بانک مربوطه فعال نمایید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

پس از تحویل سفارش خود از قسمت حساب کاربری» لیست سفارشات» از گزینه های سمت چپ می توانید اقدام به پرینت فاکتور نمایید

 
زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق اینستاگرام از آن باخبر شوید.
 
بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید.

خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 
 

با ورود به صفحه “سفارش های من و  انتخاب گزینه ی  “جزییات” سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن روی عنوان محصول به صفحه محصول منتقل خواهید شد و می توانید از ثبت نظرات، نظر خود را ثبت کنید.

 
هزینه ارسال سفارش در مرحله آخر ثبت سفارش به شما نشان داده می شود  و در صورت رایگان نبودن ارسال، هزینه ارسال به فاکتورتون اضافه می شود.
 

پیگیری ارسال سفارش

برای لغو سفارش خود با هوسپا تماس بگیرید.

وارد سایت هوسپا شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید وضعیت سفارش خود را ببینید.
درصورتی که سفارش شما ارسال شده باشد کد رهگیری پستی در جزئیات سفارش درج شده که با وارد کردن در لینک زیر می توانید مرسوله را از طریق پست پیگیری نمایید.

در صورتی که سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد می توانید با هوسپا تماس بگیرید و در خواست تغییر آدرس سفارش خود را به ما اطلاع بدید.

ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید.
میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

سایر موارد

خیر، امکان سفارش کالا های ناموجود وجود ندارد